navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, March 21, 2010

ke-KUNA-an

suda lame nampaknye aku ta update blog . * wahh . yeke ? haa . btw sekarang ni sedikit bz . nape ? sebab pening pikir pasal that 'pertubuhan' huu . sekarang ni aku na cite sal diri aku . on 19 march 2010 pukul 3.1o petang aku naek bas ke KL . its mean aku suda berada di KL sekarang . then tadi aku g HOT AIR BALLOON FIESTA kat putrajaya . well , banyak la belon belon udara yg ade kan . na letak pic tapi aku malas na upload lahh . smp duit aku pon berpuluh jugak la abis tadi . hampas tol . laen kali kalo berjalan aku tanak bawak duit la . tadela aku na beli apa apa nanti . HAHA ! but before that aku g UNITEN . de open day . memang aku berniat pon na masuk uni ni . tapi tatawu lahh . aku da pening pikir sal aku punya further study . and act aku de banyak benda na cite tadi . tapi bila da pegang lippy ni , idea aku semua da lari . jauh beb mereka lari . kalah aku yg olahragawati ni na kejar ohh . HAHA ! ermm da lahh . sumpa jauh gler idea aku lari . da tade benda nak share da . HAHA ! end .



No comments:

Post a Comment