navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, March 17, 2010

im sleepless

ARAHAN : JANGAN BACA POST KUNA KALI NI . SANGAT MERAPU . KORANG TAKAN PAHAM . KERANA KUNA BANYAK BERMONOLOG DGN DIRINYE SENDIRI SAHAJA .



fine ! aku taley tido . padahal tade watpe ni . pe na jadi ni kunaaa ? tolong la berubah . kepada kau . yes kau . aku memang tanak layan kau da . bukan ape . aku sekarang tengah cuba untuk beubahh . so kau kena faham ekk ? kesian ? tade . yes . aku memang ta sayang kau . dan ta penah sayang pon sebenarnye . aku na cakap kat kau . tp aku tade kekuatan utk itu . aku taw kau baca blog aku . jd aku harap sangat kau la yg terasa taw . HAHA ! wehh . memang aku tade hati langsung kot kat kau . tatawu nape . sori wehh . ermm . tolong paham ek ? mintak tolong sangat sangat ni . kau kol aku ta jawab . kau mesej aku ta reply . aku jahat kan ? mesti kau rase aku mainkan kau . aku da kata kat kau jangan sayang aku . tp kau yg degil . salah aku jugak ke tu ? aku ta boleh la na sayang kau . aduyai . sori again . kau pegi jauh jauh ek ? shuuhh shuuhh . babi lahh . orang depan ni g pasang lagu rock kapak la pulakk . sangat stim aku dibuatnye wehh . bole leleh kot . tape . kuna kuat . haa . tapi na nanges jugakk . uwarghhhh ! rindu itu budakk . ermm..budak , kau tengah watpe ha ? aku tahu kau masih hidup lagi sekarang ni . tapi ku malu tp ku mahu cintamu . HAHA ! lagu si dina gemukk . btw tu la pon yg aku ase sebenarnye . ehh . betol ke ha ? tahh la . tatawu . my feeling right now is just like the spinning gasing . huu . btw sape yg baca post aku kali ni mesti ta ingat la menyesalnye kan . ni hanya luahan aku di malam hari je . tade ape pon . so jgn la baca taw . waste ur time . serious ! na luah ag ni . huu . ermmm . aku sayang kau . sumpa sayang . kau caring sangat kan ? nape ha ? kau ta rimas ke dgn aku ? act aku sian kat kau . kau da byk berusaha utk aku . tp aku stil da same . aku jahat lahh . kenapa aku jd begini ? tu je asik bermain di fikiran aku sekarang ni . no komen . aku sedar dgn diri aku ni . tapi aku... fuck ! benci kuna . kuna ! kenapa kau ni ha ? kau ta teringin ke na tengok orang orang yg sayang kau bahagia ? yea . aku selfish . ikut pale otak sendiri je aku ni . memang ta pk orang lain . kejamm ! kuna bodoh . bodoh kuna . babi . memang keje aku na mencarut je malam ni . blog aku . so suka suki aku ye . harap maklum . ermm.. pe lagi ? ha . fuck ! dah . tu je . HAHA ! tatwu na watpe la malam ni . busan sangat . ni kompem kompem bangun lambat sat lagii . kau na kene bebel dgn dy lagi ke kuna ? tanak . tp buat jugak . ta ke bodoh namanye wehh ? yup . kuna bodoh . ehh . da lahh . try to close my eyes . end .



2 comments:

  1. HAHA !!
    neh na komen pe neh , da ter-waste time kt sini na bace luahan hati u yangg , hehe :D
    btw , chill babe :))

    ReplyDelete