navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, February 18, 2010

new book from god to me

Photobucket


tuh . buku tuh . ha laaa.. that book . baru beli taw . fresh dr kilang . hee . tade lahh . act da beberapa hari da aku beli n now baru na promote . oke . today its my turn to promote the book from the library . this book was wrote by amir muhammad .bla bla bla bla . * da macam promote buku kat perhimpunan pagi sekolah plak . huu . btw . suda lama aku impikan mao membelinya . ingatkan ada la yg na bg hadiah sempena bufday aku tempoh hari . tp tade pon . hampa je aku . lalu aku pon amik inisiatif sendiri membeli buku tersebut . hee . ada org tu kte na belikan sempena bufday tp ta beli beli jugak . last nye belikan aku bnde lain . tensi je . tape tape . knp aku sgt inginkan buku ni ? tah lahh . act aku sgt meminati yasmin ahmad . karya dy sgt sgt menarik . we have to think to explore more and more bout this life . *mostly mentioned to this book . kalau di tengok balik karya karya dy kadang tu kita sendiri ta paham kan apa yg ingin di sampaikan ? da byk kali tgk baru lahh kita akan memahaminye . and part tu lahh yg membuatkan aku suka kat dia . act yg lagi lagi aku suka tu sebabnye dy suka amik pelakon cam sh . amani , sh . alia . *wink wink . kuku yg penting tuu . HAHA ! 2 sume my fav actors . korang wajib dan harus membaca buku ni . contents dy sgt menarikk . wahh ! aku sgt teruja membacanye . macam bese . besta aku pasti berada di sebelah la apabila membacanye kan ? almaklumm lahh . im still the kids learning how the way of life . im not fully finished reading this book . but im really really get insane of it ! gosh . sumpa taksub na mampos aku terhadap buku ni . tatawu lahh . sekarang buku ni da naik ranking no 1 selepas lippy aku memegang rekod bertahan selama berbulan bulan taw . sian lippy.. huu . sokey . u will get it back soon darl . wehh korang ! tolong lahh . aku merayu ni . baca la taw . baca taw ? pomish ? HAHA ! end .

No comments:

Post a Comment