navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, February 21, 2010

keSENGIHan aku hari ini .

pe yg menarik ? hah . aku mao cerita kat korang sume sepanjang perjalan aku balik td . harini aku suda berada di key hell ! ceritanya begini . HAHAHAHAHA ! bg aku gelak dulu . huu . okeh . seawal 12.30 aku bgn arini . * awal ke nyahh ? then siap packing sume barang . check out . kol 3.15 aku naik bas . mak aku hantar dan tggu smp la bas tu smp . ketika berada di dalam bas . sekor mat salleh ni duduk seat aku . jd aku pon berbahasa la dgn beliau . " sir . is this ur seat ? " "what is your no ? " " ermm. 24 . " "ohh . sory " " sokey . " aku pon duduk la kat seat aku . sebelah aku ada sorang guy . *aaaaaauwwwwww . nsem nyahh . HAHA ! aku wat blurr je la kan then bas pon bergerak . smp je di sitiawan hp berbunyi . mak aku kol . *aik ? baru je aku naik da kol . takan rindu da kott . huu . "helo . ha nape mak ? " " adik . sape rambut pacak duduk sebelah kamu tu ? " yg aku da ta tahan na gelakk . HAHAHAHAHA ! " ha ? mane la adek taw . ta kenal ponn . " " melayu ke india ke cina ? " " melayu . " " haa.barang kamu tu jaga jaga sikit . td mak intai la sape yg dok sebelah kamu tu . nmpk rambut dy pacak pacak . 2 yg mak tny tuu . " sambil gelak kecil mak aku menjawab . yg aku dalam bas ni da ta tahan na gelak . HAHA ! knp mak aku ni lucu ha ? tu tape ag . ni dekat na smp sg.buluh ni mak aku kol lagi . "haaa . kat mana dah ? " " bru na kua highway . lambat ag kott . " " lambatnye..hurm . tapelahh . t da smp gtao mak . ehh . budak laki tu ada sebelah kamu lagi ke ? " "haah . ade . nape ? " " ada sembang sembang ke ? tny pape ke ? HAHA ! " mak aku gelak . yg aku pon da sengih sengih da . pe la mak aku ni . huu . " ne ade . pe la makk . " " ne taw kan kamu tu . HAHAHA ! " bapak seronok gler mak aku gelak . aku ase an . mak aku minat kat mamat tu lahh . HAHA ! tp mmg ensem pon beliau . ta tipu sembang . huu . yg aku malu malu je sebelah dy . nasib baik dy ta dgr perbualan aku dgn mak aku . huu . kalo ta sumpa malu siot . tp an . lam bas td henfon aku terjatoh kat bawah seat . bukan salah dy ponn . sala aku . tp an . dy kte cmni . ' ha . npe ? jap . " smbl dy tanggalkan his shades then menundukkan kepalanye ke bawah lantas mengambil fon aku tersebut . perghh ! baiknye kau nyahhh ! tenkiu ek tolong amikkan . hee . nape la aku ta sembang sembang dgn kau td ha ? kau pon satu . yg ta sembang dgn aku pehal ? takan aku na starting kott . malu la aku nyahh . HAHA ! tape lahh . mungkin kau tidak dijodohkan dgn aku kot . mungkin si.... ohh . stop it kuna . aku syg kau lagi la jimbo . taley lupa kau . atuyai . off ! then aku dgr perbualan dy . dy kata mao g bukit jalil . ohh damn ! am i deaf o what ? hee . sama destinasi la kte nyahhh . nek tren sama nak ? haa . tp sayang . aku ta dpt nek tren sama dgn dy . aku terpaksa tggu di plaza rakyat tu wat seketika . tggu faridd . sial kau laki . aku pon tggu la smbl melepaskan pemergian seorang hero yg sanggup mengambil henfon aku tuu . HAHAHAHA ! tata laki . laki.. kalo kte jmpe ag kau tegur la aku taw . haa. * ta malu ! then jmpe la aku dgn si faridd sengal tuu . tahu nape aku jmpe dy ? dy kte mao bg brg kat aku . brg tu sgt penting . da jmpe tu . taw dy bg hape kat aku ? name tag yg bernama AMALIA . fucking hell la kau penting bnde tuu . bodohhhhhh ! buang masa aku je tggu kau . da la ari suda malam . aku da lambat . eee mmg na kne kau dgn aku ni nyahhhh . sabar je aku . bg hari lain pon tape sengal ! then baru la aku gerak ke bukit jalil menaiki bnde panjang yg bergerak agak lajuu tu . smp around 8 plus plus . abg ipar aku amik aku di sana n now aku di rumahnye daa . k lahh . panjang da aku bebel . end .

*amal ! t amik barang barang kau kat aku ye . towel kau . baju kau . spec kau n name tag kau .



No comments:

Post a Comment