navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, February 23, 2010

kesengalan kuna

hari ni mao bagi tahu korang semua bahawasenye kuna ni sengal . kenapa ? sbb dy mmg sengal . HAHA ! tadelahh . korang tahu ta ? kompem tatawu an kalo aku ta gtao . hee . aku da start belajar memandu kenderaan atau lebih spesifik lagi iaitu kereta bergear . before this i just drive auto car . jd memang aku agak lampy sikit lah time belaja tu . aku tatawu pon kalo ta tekan minyak tp clutch ade boleh jalan jugak ye kenderaan 4 roda tu . huu . yelahh . kereta kat umah aku tu semuanye auto . bese bawak kete auto je . tu ta kesah la an . out of topic act . hari ni merupakan hari kedua aku pandu kereta . cewahhhh . pandu sendiri tanpa penguji di sebelah memang bes la an . mcm biasa lahh . mulut aku masa drive tu mmg taley nak diam . asyik bebel je cakap kat diri sendiri . haa . padahal excited na mati . hee . tadi masa aku tgh wat parking , tiba tiba aku diminta utk matikan enjin . kenderaan kat lam litar tu sume kene matikan enjin . da macam kereta langgar yg kat fun fair tu taw . macam mana keadaan sekali pon kete korang tu korang ttp kene benti . sengal an ? yg aku tgh na kuar parking . ada tu tgh na belok tu dy suh benti jugak . benti la kete tu dgn kedaan membelok . HAHA ! lucu lahh . selama sejam aku duduk dalam kete tu . cm bodoh je . nasib baik aku de bawak buku fav aku tu . but before that aku de kol izzati dgn cho utk melepaskan ke-boring-an aku tu . tujuan ktorang sume kene benti tu sbb pegawai jpj ade dtg utk bg taklimat ringkas kat para tenaga pengajar ni . yelahh . mne ley mandu kalo tanpa pengawasan dorang an ? thats why we are having stuck about an hour . seb bek air cond dy kasi bukak . aku pon wat la kete tu cam aku punya . dgn pasang radio kuat kuat lahh . air cond aku pasang smp habis level-nya . haa . padan muka kauuu ! da selesai aku punya latihan tadi aku pon bukak la pintu na turun dr kenderaan tersebut . pastu korang taw ? gede-bush !! bush ! bush ! bash bish ! bosh ! HAHAHA ! *sengaja di-hiperbola-kan . na taw pe berlaku ? tgk ni .

Photobucket

nampak ta ? jari aku tersepit kat pintu masa aku na tutup tuu . sumpa sakit doe . ketar ketar jari aku . kalo ta nampak lagi meh cni aku wat zoom in skit . huu .

Photobucket

perbezaan jari aku . yg tengah tengah yg merah tu la part yg kene . menjerit aku di situ tadi . tp nasib baik tade yg pasan plus dengar *maybe . huu . then aku wat slamber jee . wat macam tade pape berlaku . padahal masa tu jari aku ni sakitnye hanya tuhan saja yg taw lahh . atoy !

Photobucket

merahnye jari akuu . smp skang merah lagi tahu ta . wat keje sume taley da gne jari ni . sabar je aku . nasib baik kelas pasni 3hb . so lambat lagi . sempat la jari aku yg comel ni na baik . hee . k lahh . ke-sengal-an aku harini membuatkan ke-sakit-an jari aku yg amat sangat . end .



No comments:

Post a Comment