navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, February 28, 2010

jum heboh yg sgt bombastic !

bapak sengal tajok post aku kali ni . HAHA ! so suda terjawab la persoalan aku pagi tadi . tade sape jawab yg betul jd aku dapat adiah tuu . * yo yo oo je aku ni . huu . okeh . so aku na cerita flow perjalanan idup aku sepanjang hari ni . ta kira . mmg aku na cte dr a to z pon . so post aku kali ni akan panjang berjeler jeler . aku kua rumah then smp shah alam pukul 10 something . tggu nana la kononnye . tp kol dy ta angkat angkat . aku sgt pelik kalo org de fon tp ble kol dy tanak jawab . tensi je . then aku pon gerak la ke bandar tasek selatan seorang diri . perjalan yg dijangke smp around 12 suda menjadi 12 plus plus . HAHA ! sbb ape ? sbb kat kl sentral lme sangat . sumpa aku beron kat sne . bnde tuka tren je . yg aku g beli air la pe lahh . then tadi aku jmpe umirul . kenal ta ? ala.. grunge . HAHA ! dy dgn sorang awek . aku ta pasti itu awek dy o sape . yg pasti aku tanak amik taw . kah kah kah . smp aku di bandar tasek selatan tu turun la aku utk ke hang tuah plak . g time square . watpe ts ? g jumpe farid yg ngekk . haa . then terlepak la aku kat sane . hee . ter ta bole bla tuu . lepak kat foodcourt dgn kawan kawan sume . then ke tangga . jeng jeng jeng ! watpe kami kat tangga ? dorang merokok lahh . itu pon pk bukan bukan . hesh korang ni . huu . dorang je ke ? aku ? ehh . aku mne de merokok . budak baik nii . HAHAHAHA ! kemudian boling . kat boling . cm bse . kalo tade yg melucukan mmg ta sahh . fitrah , *one of the farid's frens . bajet pro na golekkan bola tuu . las nye dgn dy dy sekali menari kat atas lane tuu . sumpa lucu mse tuu . jaoh kot dy tergelincir kat lane tersebut. HAHAHAHAHAHAA !! langsai je dorang main boling ktorang gerak ke bukit jalil . JUM HEBOHH . huu . but before that kat lua ts tuu de show pe tahh . layan la jap budak budak bershuffle . fuckafunction , pe bagai lg yg de lahh . * ehh . tol ke spelling team tu ha ? HAHA ! bedal . then g la ke stesen hang tuah . nek tren . korang taw an mulut aku cmne ? mst taley diam evn kat mne berada ponn . kat dlm tren tuu aku ase aku je yg bercakap kott . sbb ape ? aku aja si budak akhyar * farid's frens tuu macam mane nak ke stesen shah alam . da mcm aku lak yg dok kl ni . bnde bru bpe bulan je . ta paham aku . yg dy pon dgr dgn penuh perhatian . tp muka tiada kepastian . aku ase na tolong je dy anta smp shah alam tu . sumpa muka innocent doe . risau aku . cam bodo bodo je dy cuba memahami ape yg aku sampaikan kat dy . HAHA ! akhyar akhyar . naseb baik kau sampai jugak ekk . kalo ta mao je aku romen kau . da la hensemm . kah kah kah . kidding wehh . ktorang pon smp ke bukit jalil . manusia kat ctu aku tgk macam anai anai banyaknye . *ceee . bnde anai anai pon aku ta pena tgk . nana n aness suda tggu di tangga bukit jalil tuu . sumpa ktorang enjoy na mam lahh . na tgk betapa njoy-nye kami ? check it out !

Photobucket

Photobucket
*ke-gemuk-kan aku sgt terserlahh di sini . huu .

Photobucket
*aku beli baju hot fm tuu . tunjuk harga sudah . kang tunjuk baju korang nak plakk . haa .

Photobucket
*seramm . fuck seram .. HAHA ! tade seseram rumah hantu kat bainun dlu . tade laa yg kua smp ketar keta nanges . tol ta aness ? haa .

Photobucket
*hakim and tuuut . * aku tatawu doe nme dy ape . tp bergelak tawa segala bagai mcm da taw nme je . HAHA !

Photobucket
*my fav pic of the day . tp sayang farid tade lam ni . hee . dy yg snap cmne na de . sengal .

Photobucket

nampak ta perbezaan warna cuaca pada gambar atas n atas dy ni ? smp malam kami nyahhh kat ctu . bapak lame kami lepakk . haa . aness dgn nana smp serba salah la na balik o ta . huu . sgt bes an ? ble ag wehh na lepak cmni ? jum lahh . kte lepak kat sua rasa plak nak ? HAHA ! nana bole la wat kau pnye span sengal kau tuu . kah kah kah . solat plak ? ohh . itu jgn dipersoalkan . isu sensentap tuu . HAHA ! sgt happening kami di sana . de lg ni na tunjuk . sbb tu aku kte post aku kali ni panjang . hee .

Photobucket
*tingginye kau badutttt . haa .

Photobucket
*ohh . ni aku dgn dy . *stil tatawu nmenye . haa .

Photobucket
*semasa aku di ts . tengs nyahhhh pinjamkan aku spek kau yg hodoh tuu .

Photobucket
*ni la owner spek hodoh tersebut . anak rosli . HAHA ! padan muke kau nyahhhhh .

Photobucket
*melaporkan bahawasenye aku suda menjadi ahli sahh mytv3 . jgn jeles tau !

Photobucket
*ni khas utk ira . dy suh snap dgn selebriti . kami jumpe yg ni je . so snap la with her . kenal dy pon ta sebenarnye . memang semata utk kau la ira aku snap ni . HAHA !

oke . itu saje gambar yg dapat aku tunjukkan utk tatapan semua . jeles ta ? jeles ta ? HAHA ! kalo bole setiap detik kami di sana aku na cte . tp da panjang sgt an ? korang pon malas na bce da . huu . btw de lg shot shot yg menarik . bia aku ringkaskan .
  • aku melarikan diri dr nana n aness . sbb pe ? hanya aku dan farid , 'dy' , dan hakim saje yg taw . hee .
  • pergaduhan ala ala steamboat na masak antara nana dan farid . * pe kne mngena dgn steamboat ha ? HAHA !
  • air minuman yg sampai skang ta bayar . * air 'dy' je .
  • gelak tawa di gerai yg sgt kecohh .
k lahh . tu je yg dapat aku simpulkan di sini semasa ke-ada-an kami di jum hebohh dari 4 petang smp 8.30 mlm ( utk nana n aness ) , 9 mlm ( utk aku ) dan pukul bpe aku tatawu ( utk farid , hakim , 'dy' ) dorang kte mao tgk konsert kat sana . jd ta balik pon tape dorang tuu . huu . btw aku seronok sgt harini . tengs kawan kawan sume . sayang korang la wehh . end .

fact : 'dy' ialah budak baju ijau yg aku tatawu nme tuu .



No comments:

Post a Comment