navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, February 17, 2010

CNY & VALENTINE

kan sebelum ni aku da post ketibaan aku di perak ni kan . dgn bas dua tingkat kan ? *bapak na bangga habis sal bas dua tingkat kao 2 kuna . adoy . HAHA !

Photobucket

ha . ni la bas nye . hee . turun je dr bas ni aku teros snap pic dy . memang da rancang pon na letak dalam blog . kah kah kah . tu pasal snap awal awal .

okeh . tutup cte sal bas . aku na cerita lak pasal apa yg berlaku di ipoh . ohh . sebelum tu . aku ta gtao korang ek yg aku ada wat cookies ? 100% kuna's handmade tuu . tanpa bantuan sape sape . ta caye la tu . ta caye sudahh . aku ta tipu aw . kao ingat aku tuuuut ke suka tipu tipu ni . HAHA ! paham paham je lahh . kih kih kih . malas na cte lebih . tgk je la hasilnye . ehh . btw aku wat cookies ni memang utk sesuatu pon . tp ta payah la taw utk apa ye . hee .

Photobucket

Photobucket

Photobucket

*kutuk la tu kata aku pnye cookies hodoh . HAHA !

respon yg aku dapat pon sgt memberangsangkan . smp ada la yg na tempah utk raya nnt . muahaha . kuna si tokei kueh raya !! HAHAHA .

then on valentine aku kua sekitar ipoh . memang sgt banyak aku berjalan kaki aritu . penat penat . petang tu aku gerak ke kampar . family aku suda tggu di kg . that night we are celebrated mia's bufday . dy kan lahir on valentine's day . thats why my mum call her kaseh . hee .
HAPPY BIRTHDAY DARLENE DAHLIA XAMIA . moga panjang umur dan murah rezeki .

Photobucket
*bapak aku di belakang tu sgt seksi kan ? HAHA !

then keesokkan harinye pula ( 15 feb 2010 ) aku ke ipoh lagi bersama ahli keluarga yg lain . kali ni ke jaya jusco lak . k.cik bawak anak dy g beli mainan . after that we are going to nasmir nasi kandar utk memenuhi hajat mak aku makan tosei kat ctu . *wahh . tempat kenangan kot . dergh ! kemudian baru la aku pulang ke rumah . esoknye pulak lagi (16 feb 2010 ) , aku ke ipoh semula... HAHA ! bayangkan 3 hari berturut turut aku ke ipoh . gler btol . kali ni aku follow kakak aku iaitu nyah utk hantar anak dy balik hostel . lebuh cator . da besar anak sedara aku kan ? paling tua f4 . ish ish ish . hebad kuna ni . hee .

Photobucket
*its me ! huu .

end .





No comments:

Post a Comment