navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, February 25, 2010

bole migrain ni .

tajok macam ape jee an ? tade pe pon . act aku baru pas cf dgn nana dan ira . plan pasal mao g jum hebohh sabtu ni . aku lah pengatur acaranye . so aku jd pening skit lahh . sbb nye pasal tiket dorang pon aku yg kne wat survey . padahal tgk kat web je . aduyai . sori kepada yg berkenan cz aku ta jd lik perak mggu ni . and fyi , aku ta g interview utm uh . dorang kte tu swasta pnye . baik ta payah an . mmg la aku na masok sgt limkokwing tuhh . swasta jugakk . tp aku ta mnt dgn u swasta yg len . ati aku hanya utk limkokwing je . HAHA ! btw semalam parents aku dtg cni . bapak aku de hal skit kat putrajaya . so pg tadi mak n kakak aku g la hantar bapak aku ke sana . kemudian aku tatawu lahh 2 beranak tu pegi mne pas anta bapak aku tuu . balik je rumah ni td mak aku kte dy belikan something . baju kurung nyahhhh . ayu gitu . HAHA ! watpe mak aku belikan baju kurung ? teka lah . hee . utk g amik result t . ta bole bla an ? semangat mak aku ni . act setelah aku mendapat tahu tentang maklumat yg salah sal result na kua 12 mac tu , aku trus kol mak aku suh dy bawak baju kurung aku . then tgk tgk dy bawak baju yg sume aku da pakai mase kat bainun dlu . tanak la aku . tp aku ta kesah sgt pon . cz bole je aku na pinjam kakak aku pnye baju ta pon aku pkai je baju kurung aku yg bese bese tu . berbaju jugak an . jgn aku naked je da lahh . tp tadi mak aku g belikan baju kurung yg len . mak mak . sbb tu la adek sayang mak sgt sgt taw . mak ni sgt besh ! huu . tenkiu mak . na tgk baju tu ? t g amik result tgk lahh . ta surprise la kalo tunjuk skang . huu . bese je ponn . nana da tgk cz td wc dgn dy . tu pon secara ta sengaja . hee . k lahh . aku na g mandi . end .


*pe kene mengena dgn tajok aku tu ye ? HAHA ! act aku na gtao yg aku pening sal rancangan aku tuu . aleh aleh da lari tajok . kah kah kah .

No comments:

Post a Comment