navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, September 19, 2009

1.Kekasih saya adalah :
ALLAH is 4 eva. :)

2. Saya sedang mendengar :
waking up in vegas by katy perry.

3. Mungkin saya patut :
stop on9.(da lme sgt ni.haa~)

4. Saya baru sudah :
send mcet kat redo.

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
rakan is sahabat+kawan,sahabat is kawan+rakan n kawan is rakan+sahabat.
hahaha.

6. Saya tidak faham :
nape sy cumell sgt.
haha.
7. Say

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
tak.ngn kamo ni kne agk brkasar sket.haha


9. Makna kehidupan :
is free.n perlu diisi dgn penoh suka dan duka.



11. Saya paling suka :
melihat dri di cermin


13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
yeke.?ta pasan LAH.haha

14. Telefon bimbit saya :
cm hmpeh.mgkn kne beli bru ni.
haha.

15. Katil saya :
messy glerr skang.bju begelimpangan+lippy ag+beg2+bantal+teddy


16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
sorang je ke.?(da mmg nmpk sorang ofkos la sorang.doe tol!)


17. Teknologi adalah :
keutamaan utk zaman era globalisasi ni.haha

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
tah.ak pon tatawu.mgkn miracle kot.
haha

19. Semalam :
epi sgt.SGT.
dpt pas rndu la kte an.hee~

20. Hari ini ;
sy sgt penat.

21. Malam ini saya akan :
stay up until sahur kot.

22. Esok pula saya akan :
siap2 mao pulang ke kg.

23. Saya betul2 inginkan :
stret A's tok SPM

24. Badminton atau futsal? :
both!

25. Karaoke :
suke.tp segan mao karok sme2.

26. Kereta :
bpk ak bwu bli 4wd rtu.kete gk an tu.?
haha..bazir je bg ak.bnde dy da kete len ag.

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang ble perlukan chye.gelap ble suda mao tito.

28. Makanan jepun adalah :
mknn jepun la.takan mknn china kot.an.?
hee~

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
k nite.mam la ubt.papay!

30. Siapa yang anda tag :
sape2 je la.

No comments:

Post a Comment